...because fiction is our greatest escape from reality...

Monday Poetry Train-Difference Good

amigashot11.png 

Difference Good. 

Writers in genre
Necessarily diverse
Otherwise Lemming.

And for fun, you can play Lemmings online!

—————-

Take a ride on Rhian’s Monday Poetry Train and feel free to join in!

17 Comments

  1. July 23, 2007    

    brilliant, concise and appropriate for the times. Sooooo glad you’re back and managed to hop back on board! I missed your offerings THIS much (hands spread from one end of the room to the other…swear!)
    GREAT photos by the way – enjoyed running thru them!

  2. July 23, 2007    

    Bravo!

  3. July 23, 2007    

    Why thank you! Guess it’s obvious I feel we should embrace all the different, wonderful and even zany aspects of genre writers. 😉

  4. July 23, 2007    

    Wonderful haiku – the ending gives it punch. Great visual with it, too.

  5. July 23, 2007    

    lol

    I think I have ‘lemminged’ sometimes, just a bit 🙂

  6. July 23, 2007    

    groovy poem – reminds me not to be a Lemming!!

  7. July 23, 2007    

    We all “lemming” sometimes. But oh, isn’t it great when we just be ourselves? 🙂

  8. July 23, 2007    

    As the president of the “Society For The Prevention of Cruelty to Lemmings”
    I heartily endorse this poem.

  9. Ann Ann
    July 23, 2007    

    Loved your haiku. I tried the game, and evidently I’m not a very good lemming (sigh).

  10. July 23, 2007    

    Cute. 🙂

  11. July 23, 2007    

    yay diversity.
    defy all who claim genre
    need be generic.

  12. July 23, 2007    

    LOL! What a wonderful (and painfully true) poem.

  13. July 23, 2007    

    Hi Robin! It was great to put a face to the type!

    Oh, a haiku response. Joy, you rock. 😉

    Ann, there are a couple of places in that game where I didn’t budge. One of them it was the first level. (hanging head in shame.)

    Hi Sniv! All moved in???

    Hi Rhetorically–welcome to the Snark. I had to blow up some lemmings and felt really bad. Don’t report me, kay?

  14. July 23, 2007    

    Yikes, I like to think I’m not a lemming. I don’t want to be a lemming. But I’m going to follow your link and play lemmings. 🙂

  15. July 23, 2007    

    This haiku referred to everyone no matter what side of the fence they were on in the debate. Diversity on opinions is just as important as diversity on personal style and representation. IMHO. 🙂

    Have fun with the game. If you figure out that first level of mayhem, share the tip. 😉

  16. July 24, 2007    

    Yup! All moved in! Though, not necessarily all unpacked.

  17. July 24, 2007    

    Eh, what are a few boxes?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Latest Book Release!

Blog

Fun Pics from 2015 RT Convention!